godmorgon -

godmorgon?
hahah jag har precis ätit frukost och jag ska ducha snart. idag har jag inga planer för idag kanske va med nån vi får se :) harregud, jag håller ju på att läsa twilight böckerna jag har snart läst färdigt en första boken och jag fattar inte hur dom kan va så himla beroende framkallande! helt sjukt..
haha dettalåter säkert helt wierd men tror ni på spöken/andar typ ? jag gör det! för jag kan verkligen se hur en skugga går runt  i vår hall det är skit läskigt och tillochmed min mamma har sett den! och varje kväll kan jag se den i min dörröppning till mitt rum precis som om den står och kollar på mej. och jag kan lova er att detta inte är inbildning för en av mina kompisar som sov här hon såg också den för bengt han hade gått ner mitt i natten för att typ hämta vatten eller nått och då vaknade hon och så hörde och såg hon hur bengt gick och la sej igen men utan för deras sovrum så stog det kvar en skugga och hon sa det  på morgonen och hon hade blivit skiträdd. jag låter säkert helt psykist sjuk (stavning) men jag är allvarlig ;oo
men vi hörs sen jag ska ducha nu!


Kommentarer
Postat av: Ronja

haha, det var jag som såg det där med bengt, & det var as lääskigt blev skiträdd, jag har sett skuggan i hallen med, & vi partade typ med den där skuggan. kommer du ihåg? love you <3<3

2010-02-08 @ 18:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0