gjhklö -

LASLFJAÖLFVKÅDA!
HÄHÄ.
ehm, jag kom precis hem jag&bengt har varit och handlat och lämnat mamma för hon skulle på personalfest eller nått sånt...så jag och bengt ska typ sitta och dega i soffan och kolla på melodifestivalen ikväll haha! jag har köpt BEN&JERRY'S gaaah så himla gott den det finns ingen bättre/godare glass enligt mej! ska ni också kolla på melodifestivalen ? haha vet ni vad amanda brown sa till mej igår i skolan HAHA "sandra tänk dej det är 2 snygga killar på samma kväll! för måns zelmerlöv han är ju programledare och ola svensson han ska ju sjunga! harregud"   hon är så söööt. haha har inte att skriva kanske bloggar sen ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0