BILDBOOOOOOOOOOOOOOOOOOMB LÅNG INLÄGG

ASSSSÅÅÅÅÅÅÅÅ HELVEEEEEEETE!
jag hade skrivit massa grejer om igår&idag men jag pallar inte skriva om för allt gick bort ni kan typ läsa linas blogg eller nått
http://linizh.blogg.se

men här får ni en
BIIIIIIIILD  BOOOOOOOOOOOOOMB!!








jag hittade texten!

hej
haha , jag kom inte hem nu men jag har inte suttit vid datan xd vi kom hem typ halv sju eller nått sånt :) haha jag är på typ värsta  roliga humöret xd jag är nästan hyper HAHAH. men igår så va jag,amra och lina med jeta,narcis och damir! haha seriöst ingen av oss mår bra på nått sett ;o haha men sen typ kvart i åtta så drog vi ut för jag&lina&amra skulle köpa ben&jerry's. hähä(a), och vi kände att vi hade lite bråttom för vi ville hem till åtta och vi skulle ända till willy's så vi ba "#good luck" men det gick ganska bra det tog bara 20-25 minuter till willy's och tebax (y) men damir han puttade ner mej i en snödriva typ 500005465 gånger haha. men sen så när vi kom så hade vi självklart missat erik saade. men vi fick ju se honom i slutet och då började typ amra skära sej bara för att han är så hiiimla fin och allt och att han inte är singel HAHA amra du har ändå ingen chans ;) men sen så åkte amra hem vid typ 10 så jag coh lina la oss i hennes säng och kollade på "hipp hipp hora" den filmen är bra men så pinsam på samma gång..sen så började vi kolla på "fjorton suger" men vi pallade inte så vi gick och la oss då var klockan typ 01:10. sen så nästa morgon vaknade vi typ halv 10-10. så vi satte oss och kollade på reprisen från melodifestivalen ?! hahaha sen ¨kte jag hem fixade mej sen drog jag med familjen till min kusin och hennes föräldrar för att fira dom sen så åkte vi hem och sen har jag inte gjort nått speciellt :) imon får vi se vad som händer tror jag ska va med maria på dagen. men bloggar imon.

vill bara säga tack till lina&amra och alla andra för en underbar kväll/natt/morgon!
love you all!


BYE BYE BITCHE'S

Kommentarer
Postat av: lina

HAHAHAHA OMG DEN BILDEN PÅ MIG OCH JETA VAR JU INTE LITE FIN. skicka bilderna när du kan baby!<3

2010-02-15 @ 19:00:49
Postat av: evelina

Vad gott med ben&jerrys!

2010-02-20 @ 19:16:42
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0