HALOODII!

heej! igår så hände inte mycket först mamma kom hem och jag hjälpte henne i stallet! sen duschade jag och packade upp alla grejer tog sen timma!! sen åt jag sen stack jag till lina runt halv 8. sen så stack vi direkt till martin, där var matilda narcis och damir! så satt vi typ bara och snackade och lamade sööönder somnade nästan för ett tag där jävligt skönt!! sen så kom arijan&oliver. hahah lilla oliver så himla gullig! han klädde liksom ut sig till massa grejr HAHAHAH! sen så drog vi hem någon gång vid elva G.I.C.K nääh men det gick faktiskt bra bara att i början försökte oliver typ elda upp oss sen så började jag&oliver dränka varann i snö haha! och lina rök med ner i en snödriva! sen så va vi hemma typ en halvtimma efter att ha gått och sjung ut hela vägen! när vi kom hem så satt vi vid datan och lamade söönder och somnade vid 3. och nu vaknade vi typ tjugo över 12 och nu sitter vid här med våra datorer och kollar runt på facebook FREAKS PÅ LÅNG VÄG!

GÅRDAGENS CITAT:
- men adam måste du rööjke?
(på gotländska)
- men om du tycker att jag är fem år så är du fyrrra!
(på göteborska)
HAHAHH!! så lina och sandra humor -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0