LOVE IS JOY.

tjena bloggen. blir en trevlig liten nattupdate här då!
men igår så var det skola och då gjorde vi pepparkakashus HAHA vårat blev katastrof men det låg mycket glädje bakom det där huset..efter skolan hade jag gitarr, min sista gitarrlektion, sad but true! och jag&niklas spelade över tiden uuppsii! och jag glömde min bok hos han med åååh! hoppas verkligen att han fortsätter kursen nästa år då ska jag gå igen! sen efter det gick jag och mamma på stan och fixade dom sista julklapparna och sen köpte jag lite med bengt med. sen så åkte jag hem till pappa sov där. och idag så var det då skolavslutning, (ni ska få bilderna på måndag), sen så fick vi våra betyg är ganska nöjd. men sen så drog jag lina amra matilda ronja och jeta ner till lillakrogen för att äta. för alla går typ dit i värnamo efter skolavslutningar så vi väntade på att få ett bord i en timma. men det gäller ju att ha kontakter så vi fick borde liite snabbare tack vare cocci and friends. sen så åt vi +lovisa fanny och josefine. och jag testade sushi HAHA FAIL! sen så gick vi runt lite på stan köpte ett nagellack, jag hjälpte lina slå in paket haha blev skitfint bara för det. sen så tog jag&amra sälle hemåt. TACK TJEJER FÖR EN BRA BÖRJAN PÅ LOVET/ÄLSKAR ER! sen så gick jag hem då..och då så typ somnade jag! kollade på teve och sånt. sen kom pappa och vi åkte direkt till göteborg där jag är just nu. ska fira jul med pappsen iår längtar verkligen tills imon för då får vi alla våra julklappar för haha aah det är komplicerat liksom! så imon ska jag&pappa skotta snö och fixa massa. sen lite senare kommer susanne cecilia och alexander och lite efter det kommer christoffer&delli! kommer bli så fantastiskt mysigt imon. men ska upp tidigt imon så måste sova hejdååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0