halllå rubriken..

hej igår efter jag kollat klart på filmen så gick jag och la mig! men somnade inte förens vid 2! för kunde inte sova och låg och messade med david hihih. och skolan idag har varit helt chill vilket det är dom sista dagarna. och jag har varit helt glad idag för det hände massa bra grejer igår! och lunchen idag va ju lätt bäst. hahaha min och linas humor! dagens citat: haha men vad läser ni då?... och efter skolan så fick jag skjuss hem av jeffan! och nu har jag ätit lite och nu ska jag städa rummet och packa UUUSCH hatar att packa och stääda! men aja hejdååå


kollade ju på denna filmen igår för det har gått massa snack om den så tog tag i mig själv och laddade ner den. den va faktiskt bra hade kanske förväntat mig mer fast kan inte sätta fingret på just vad! men tycker alla ska se den, för den va riktigt spännande och man vill verkligen veta hur det går!
den får 7av10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0