.....

denna dagen har varit sjuukt dålig vill inte ens snacka om det kan ju bara säga ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! VAD DET ÄR HÄÄÄRLIGT MED FALSKA MÄNNISKOR. jag önskar mig en pistol i julklapp med 2 skott i sen är jag nöjd..men tack vare min underbara klass och vänner och familj så klarar jag mig skitbra då behöver jag inget annat och skiter i falska människor, från skillnad till andra *host*.. *host*.. hahha och martin och arijan haha killar ni vet hur man börjar skratta fast man mår som man mår! haha och linns sång slår ju allt. MEN bort med allt dumt&tråkigt! efter skolan drog jag,carro,tessan och ewe ner till konfan haha okej det var lika kul som vanligt. haha vi körde min älsklingslek ni vet när man först ska sätta på sig vantar,mössa och halsduk sen hacka i blockchoklad typ?? HAHA aja skitsamma. sen efter det åkte jag hem "pluggade" och sen satte jag mig här. åt precis tacos fast blev lite för mätt hatar det! så ska sitta här nu sen sova.


med mun full av betong lärde mig att man inte kan säga allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0