love is joy!

SKEPP O HOJ DÄR LANDKRABBOR!!!!!!
igår så hade vi konfa och lika kul som vanlig vi gjorde lergrejer HAHAHA! karins verk gick ju verkligen bra haha. så jag satt inte vid datan igår för pallade inte och jag sov hos min pappa så det var därföör oxå.men skolan idag va helt okej. spelade upp teater för en förskola. vi spelade askungen och jag var prins HAHA faiiil men det gick faktiskt riktigt bra. lite fel här och där men aja. sen så hälsade vi på gamla lärare när vi ändå var där kul att se alla igen! men sen så efter skolan va det luciaövning till halv fem trodde jag skulle dö. HAHA I'M BAAD! HAHAH. SE UPP SAXEN HÖLL HÅRT I BRAXEN FÖR NU KOMMER LAXEN!! HAHAHAHAHA aah min,amras och linas humor är ju inte att leka med!! GGGGG-SLIIIIDE. SUCK IT OOON!! HAHAHAHAHHAHA. sen så åkte jag hem och nu sitter jag hemma hos evelina ska spendera min natt här. vi får se vad vi hittar på senare men kinamat ska vi bannemig få i magen PUUUUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0