totaly spice!

skeeta dålig update. men inte haft tiden! måndags gick jag fyra lucia tåg och va hemma efter nio! och tisdags så var jag på begravning i varberg va oxå hemma sent! onsdags satt jag typ inte vid datan och igår pallade inte men nu är det fredag och jag har varit helt glad idag! och haft värsta energin fast nu är jag sur och orkar ingenting pga huvudvärk, slog i knät i skrivbordet och skrapade upp lite grann och mensvärk och sen irriterad för att jag måste hänga med till nydala ikväll vill bara va hemma. PALLAR INTE SÅNT HÄR! vi ska åka och kolla på en julkör visst det är skitmysigt och allt men orkar verkligen inte! men men...ska se om jag kan övertala mina päron. men aja vi hörs hejdåååå


TOTALY SPICE!
älskar er tjejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0