tjong i medaljongen

igår när jag skulle gå ut till bussen på morgonen stöter jag på en älg! och jag gillar inte älgar jag vet inte varför men dom stirrar alltid! för den älgen stog lite längre fram och verkligen stirrar på mig höll på att pissa på mig, så jag ringer bengt och så får han komma och köra ut mig till vägen HAHAH! det var megaläskigt..sen så när jag och jeffan har hoppat av bussen och kommit in i skolan hittar jag inte min mobil vi går hela vägen tebax men den ligger inte någonstans. så jag kom på att jag måste tappat den i bussen så fick hämta den efter skolan sen HAHA! och i skolan hade vi matteprov och det kändes bra tycker jag fast jag har vääldigt svårt med matte. efter skolan så gick jag och mamma ner på stan för att hitta ett par jeans till mig och det gjorde vi! hahah mycket bra mycket bra hahah! på kvällen så va jag på tonår för vi tjejer gjorde en boys night för killarna. för dom bjöd oss på tacos och sånt förra gången. riktigt lyckad kväll och lika roligt som alltid. sen så hände lite grejer på slutet med mig men det var bara skönt. amanda&antonia ni betyder grymt mycket för mig! så jag va hemma nån gång efter tolv. och idag det första jag gjorde va att duscha kände mig skiiitäcklig! och nu så sitter jag här funderar på att äta nått mumsigt för att bota min kurrande mage. såååå HEJDÅ

GRATTIS EVELINA. ÄLSKAR DIG!

HAHAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0