take my hand, walk with me

igååår bloggade jag inte för satt inte vid datan!
gick upp vid åtta för jag skulle iväg och tjäna pengar! ...SHAKE THAT MONEYMAKER... jag visade upp typ en pianomatta inne på citygross och fick hjälp av lille hugo världens sötaste unge typ min blivande man. och sen så va jag hemma vid två tiden kanske. och då så kollade jag på high school musical 3, asså jag älskar dom filmerna hahah och zac efron är ju inte och leka med i dom filmerna säger ajg bara HAHA HAAAARREGUD man blir helt crazy iallafall jag för jag är ju ett litet musikal freak. okej nuu tog jag i lite grann men jag älskar stå på scen och sånt! och får grymt mycket insperation av sådana filmer därför älskar jag dom! sen så senare på kvällen så var vi bjudna hem till några vänner så vi va där åt skitgod mat och efterrätt. tog en taxi hem klockan 3 HAHA vart tog tiden vägen?! sen så idag vaknade jag och har kollat på ensam hemma 3 och spy kids. HAHA! går ju massa filmer vid jul på teve älskar det! men hejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0