jag är mikrofonkåt!

dåålig uppdatering JAG VET! men jag hinner ingenting längre. jag suger i skolan haha och har inte suttit vid datan sen lördags?! helt sjukt är detta. men orkar inte berätta allt som hänt och vad allt jag gjort. men idag så va det skola och på morgonen så hade vi gympa och efter den märkte jag en grej som bara absolut inte får hända sandra ekdahl okej det va bara en dag MEN DET ÄR ILLA NOG! uuuuusch..och sen så har jag precis plockat ur diskmaskinen och skalat potatis kan man bli duktigare?? men just nu vill jag bara ha en ben&jerry glass och helg och en riktigt bra film att kolla på med underbara vänner. men kaaaaanske ska till växjö på lördag får se hur det blir mer det... PUUUUSSSSS

i mitt huvud idag:
FRÅN UNDERGROUND NIVÅ JAG SIKTAR MOT TOPPEN SÅ LÅNGT JAG KAN NÅ...LALALAL...MIKROFONKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0