HISS/DISS 13;16


PHC's hårinpackning:
den är så sjuktbra man ser verkligen skillnad!
detta är en av mina favoriter och det
är samma sak med deras shampo&balsam
man ser skilland! och den jag har är för
slitet&torrt hår och den är djupverkande och helt
underbar + luktar den skitgott. REKOMENDERAS!


Vintern:
det är ju bara såååå mysigt med all snö.
och plus så är det vackert ute i denna årstidern
och det blir en helt annan stämningen när det är
mörk man sitter inne dricker glögg och äter
pepparkakor. jag hissar vintern för
det är en årstid i sin egna sort verkligen!
och jag fyller ju även år då så.. ha-ha-ha..

Dålig remix:
det är de värsta som finns tycker jag. när man
gör en skeetadålig remix på en bra låt!
när jag hörde den där remixen på "love the way you lie"
som går på radion nu jag stängde av direkt!
såååå dåligt stör mig verkligen HAHA! va
bara tvungen att dissa detta och det gör jag HÅRT!!!

känslig hy:
jag har själv lite känslig hy.
blir lätt torr och händer och ben och får
väldigt lätt eksem! och det är verkligen hemskt.
eksem kliar så att man blir tokig!
och det är inte så snyggt att va
röd heller liksom! nääh uusch!
och ibland är det så pass att jag reagerar på en
del parfymer och body lotions! störande. men
hydrokotison ellr hur det stavas och idomin
är bra för eskem! så det har jag oftas alltid hemma!
DISSA HÅRT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0