hemligt paket..

tjäääääänare!! jag och evelina latade oss heeeela kvällen och käkade non stop kändes det som HAHA! vet inte hur många gånger evelina frågade om jag var hungrig sååå kul! och så satt vi i typ en timma och kämpade med facebook spelet difficult eller va det heter haha vi gav upp till slut. och då var klockan lite efter ett på natten. och då får vi för oss att lägga oss i soffan och sätta på 13 snart 30! och käkade chips och lussekatter (yttligare lite mer mat i magen aldrig fel) sen så somnade vi i soffan och spenderade resten av natten och morgonen där. haha och vi åt aldrig frukost för vi va typ redan mätta HAHAHA klockrent, sen åkte jag hem runt 12 tiden. och då så fixade vi lite grejer på stan sen åkte hem. och åkte till bengt mamma&pappa för hans mamma hade fyllt år. sen så åkte vi hem. och så på kvällen kollade jag sex and the city och åt ben&jerry's MUMS! sen kollade jag lite paradise hotel, men somnade och blev vaken av min bror som kommit hem. och idag varit på stan köpt svarta jeans och en svart kofta för ska på begravning på tisdag...sen så va vi och handlade lite matvaror men då fick inte jag hänga med in för mamma! och jag frågade varför så sa hon bara att det fanns en andledning sen så kom hon tebax coh då hade hon hämtat sånt där postpaket ni vet! jag blev klart nyfikne och undrade vad det var så jag frågade så svarade hon inte då frågade jag om jag fick kolla då sa hon nej för det var julfrimärken till jobbbet och HAHAHA som om jag går på det eller! och jag fick inte ens kolla på självaste paketet! måste va en julklapp. fuuunderar på att smyga ut inatt och kolla GAAH SPÄNNANDE! så har jag,mamma och bengt bakat lussekatter mysigt och nu har jag suttit här ett tag. ska spela lite gitarr nu sen äta mumsig mat. sen blir det soffan och att läsa min bok som jag total fasnat i resten av kvällen! och om ni nu blev nyfikna så läser jag prinsessans dagbok läste ut ettan igår på är på andra boken DOM REKOMENDERAS! skeeeeta bra! och imon så ska jag va i skolan vid 7 på morgonen för att gå luciatåg! och jag ska gå fyra stycken imon kommer va helt sluuuut. men HEJJJDÅÅÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0