gott nytt år.

nu har jag varit vaken ungefär sen kvart över tolv! igår gick jag och la mig vid 3 hihi för låg uppe och kollade på film! men idag så är den ju nyår! så mamma sa innan att hon ville testa sminka mig hahaha så vi får se hur det blir om det blir bra så ska jag ha det ikväll. men snart så visas sound of music på trean så ska kolla på den. och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig ikväll?!?!..ville egentligen va med mina vänner ikväll men får va med familjen hela tiden istället. men det blir nog trevligt! och jag kommer inte blogga mer idag tror jag inte. så GOTT NYTT ÅR! PUSS!

kollade på the social network asså det filmen har jag velat se ända sen jag hörde att den kom ut och den va ganska intressant men jag kände att man va tvungen att va med hela tiden tex inte som jag gjorde i början och smsade samtidigt haha för då missade jag massa och då fattade jag inte sen och då fick jag kolla om början. men tycker alla ska se den eftersom det handlar ändå om facebook och eftersom det är sååå många som verkligen andvänder den sidan till så mycket och sånt så det var därför jag ville se den men aah rekomenderas! sen kollade jag på eight below och den filmen är oxå en film man ska se. den handlar om typ hundar som är på typ nordpoolen eller nått sånt! och sen så måste dom flyga hem och då måste dom lämna hundarna men jerry som det handlar vill inte det och sen så händer massa grejer. det låter kanske inte så bra men kolla på den jag lovar kolla på den, och varning man kan fan börja lipa skitlätt! jag gråter iallafall floder hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0