wazuup?

hej vaknade typ vid tolv eller nått jag venneh..men igår stack jag in till stan träffade adis så typ var vi ute och bara gick runt sen började det typ regna vi så sprang in till pappas lägenhet och fastnade framför teven! soch jag skulle hem vid 7 så vi började gå  hem mot adis igen för hade min cykel där. och sen så hans bröder asså jag säger bara HARREGUD dom dödade mig HAHAHHA sämsta humorn någonsin typ..aah shiet. sen så kom jag hem yup vid 7 då och då så åt vi kräftor omg så himla gott! men idag senare ska vi till mormor&morfar för dom är i sin stuga i hillerstorp och sova där inatt för mamma&bengt ska hem till några vänner och sånt..och imon ska jag äntligen leka med amra gumman saknat sönder den tönten! men aja BYYYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0