AKTIVERA BACKARNA 11;49

igår var ju jag och maria ute som sagt hahah asså så mycket har vi nog aldrig skämt ut oss! kommer inte ihåg allt som hänt men vi skämde ut oss framför typ värnamos mest idiotiska gäng. och så var vi nere i stan en sväng och då var det massa killar i två fönster som var typ 19 eller nått. hahah och dom bah tjena tjejer! och typ massa hahaha och sen så cyklade vi förbi dom typ två gånger och allt shiet. och jag vet inte hur jag lyckades men jag skulle härma dom och när jag gjorde det slog jag i mitt bakhuve i cykelstyret HAHAHA gjorde as ont. och sen så skulle vi upp till konsgräset igen så vi måste cykla förbi dom i fönstret. och när vi är påväg får maria typ damp så hon bah SANDRA VÄND AKTIVERA BACKARNA!! och jag typ dör och killarna typ bara kollar på oss och skrattar skitmycket och sen står jag och maria och diskuterar minst en kvart om varför vi ska cykla förbi. haha helt onödigt men sen får jag henne att cykla förbi så vi kommer någonstans och då typ börjar dom prata med oss och sånt men vi cyklar förbi säger typ hej och inget mera. sen kommer vi lite längre bort på vägen så kör jag in i en vägg och massa. men sen när vi kommit till klevaliden så kör det förbi en gubbe i en bil och bah hejdå tjejer! och vi har inte sett han innan. och sen två sekunder efter kommer det en kille på en cykel och han gör typ pussmunnar åt oss och sen ler han HAHA vi bah hallå? hemskt va alla är sociala idag typ. HAHAH gud vilka teorier vi hade om dom människorna och sen i mitt i klevaliden går maria sko sönder! haha asså hela hennes ena skosula typ sitter helt löst så hon kunde inte gå och jag slå går den av och bara ligger kvar i kleva och jag får världens skrattattak så jag sätter mig i kleva och skrattar hela tiden och maria bah sandra!! kom nu nej min skosuuuula! och alla människor som går förbi oss typ whata fuck. och sen så tappar hon den andra skosulan med HAHAH shiet asså.. men sen så satt vi lite vid trälle sen stack vi hem och var hemma typ vid 9 tiden. och nu ska jag äta och sen bara ta det lugnt idag! men hejdåååå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0