älskar dig, så som du är

hej jag har varit hemma typ en timma eller nått sånt. idag var det ganska soft dag i skolan haha jag var helt flumig idag med vet inte vad det är med mig nu för tiden(!)  och sen sista lektionen hade vi då slöjd haha jag&linn har bytt till träslöjd LYCKAT..och sen efter skolan väntade jag med jeffan och evelina på bussen sen så hoppade jag av vid maria för skulle hem till henne för hon var med kajsa och så ville dom dra ut så jag hänkade på där då, så cyklade vi till stan och typ luffade runt HAHHA SALUT! och sen typ spenderade vi lite tid i den som går upp och ner men alltid står stilla? JO TRAPPAN! hahaha (dålig humor) och sen så luffade vi runt lite mer och sen satte vi oss och väntade på att emsal&ellis skulle komma vilket tog hundra år för dom -.- och sen så kom dom sen hämtade min mamma mig vi åkte hem jag tog lite bilder läste läxan och nu sitter jag här och vill att tiden ska gå så jag äntligen kan bänka mig framför teven och njuta av fångarna på fotet!

dagens outfit ;
vit tröja med marinblå ränder  , vero moda
och under ett svart bas linne , JC
marinblå chinos , jerry



hahah sköna tjejer detta!
men hinner inte lägga upp mer bilder från dagen ni får mera imon nu är fångarna som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0