LÅÅÅNGT INLÄGG

det blev ju en liten nattbloggning i fredagsnatt då jaa haha!
lördag; gick upp kanska tidigt för att fixa MASSOR inför festen vi höll på att sätta dit ljudanläggningen och dj båset och dukade och finslipade allt! och sen gick alla hem och typ chillade järnet inför kvällen och fixade oss och duschade och lyssnade på skön musik sen så när alla var klara gick vi bort till fritidsgården där festen var då, och sen började gästerna strömma in och eftersom jag var fotograf så jag stog med kameran i högsta hugg och tog kort på alla par och sen så var det lite för drink och mingel och sen var det middag då. VÄRLDENS FINASTE&GODASTE BUFÉ EVER! den var helt underbar. och sen så höll några lite tal och sen så sjöng jag en sång för krille&delli då. jag sjöng kärleksvisan, acapella (det svåraste man kan göra) inte för att skryta men det är faktiskt så, och för er som inte vet vad acapella är. så är det när man inte har någon bakgrundmusik utan sjunger helt utan musik. men jag tyckte att det gick helt okej. typ hela våran familj började gråta och efter jag var färdig så började jag med gråta! och sen så under hela kvällen fick jag även massa beröm så antar jag lyckades! men tack alla för en underbar kväll. och grattis ännu en gång till krille&delli ni är bäst älskar er så mycket.
söndag; var helt sliten! för jag somnade 05:00 på morgonen efter den underbara och galna festen. så det var bara att stiga upp äta frukost sätta på sig kläder och gå bort och hjälpa till att plocha igjordning men ärligt talat så gjorde jag inte så jättemycket för jag blev skittrött och fick ont i huvet och hade världens slemhosta så jag gick hem och åt godis och la mig och somnade sen så kom alla tillbax efter ha plockat igjordning allt och så åt vi och pratade jag kollade på när alexander hade spelat in när jag sjöng hahah jag tyckte jag lät som världens kråka hatar höra mig själv sjunga! och sen så packade jag&pappa ihop och skulle åka hem och vi kommer inte så långt förens en lampa börjar lysa så vi stannar och kollar var det är som är fel och då vardet bara att kylvätskan var tom. och kylvätskan gör så motorn inte blir överhettad och typ börjar brinna. så vi fyllde på den och började köra igen sen kommer vi inte längre än ungefär 500 meter. så börjar lampan lysa igen och vi tänkte vafan är det här?! så vi stannar vid en busshållplats typ. och så ser vi hur det har droppat från bilen hela vägen och hur det är världens pöl under bilen. då är det typ hål eller nått fel på kylvätskans låda. så vi ringer till nått skit och sen så får vi vänta på att en bärgningsbil ska komma och hämta upp oss och efter en timma eller lite mer så kommer han då och så lastar vi på bilen och sen så åker vi till nått som heter stenungsund och sen så får vi vänta där lite och sen så kommer det en tjej med en hyrbil som vi skulle få hyra för att komma hem på nått sätt. och allt tgo typ 3 timmar! så vi var hemma vid elva! så var supertrött när vi kom hem och somnade typ direkt.
måndag; åter till skolan igen men denna dagen har varit en så jäkla niiiice dag!!!! haha för alla har typ varit helt övertrötta och alla har skrattat hela dan! sen efter skolan gick jag&jeffan hem till pappa för att vänta på bussen..och sen åkte vi buss hem och nu sitter jag här. men hejdåååå

DAGENS CITAT:

evelina - carro kom det på dig?!
carro - nej det kom ur mig!
jag -  HAHAHAHAHAHAH
dålig humor!

och sen var det när amanda skulle förklara för antonia vart tvättbjörnarna ligger.
antonia - men jag fattar inte vart det ligger? :o
amanda - men här ligger ju libanongången...
jag -  AHAHHAHAHAHAHA LIBANONGÅNGEN AHAHAHHA
( för det heter egentligen libanongården! )
antonia&amanda - HHAHAHAHAHHAHA
amanda - men iallfall! hahaha där ligger ju libanonGÅRDEN och sen ligger tvättabjörnarna här.
alla tre- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA
( för hon sa tvättabjörnarna och det heter tvättbjörnarna )
dålig humor!

sen satt jag,carro och evelina och pratade på NO'n och så sa jag namnet jens
evelina - vadå jöns?
carro&jag -  HAHAHAHHAHA
dålig humor!


men grattis till er som ens pallar läsa detta extremt långa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0