nattupdate!

DÅLIG UPDATE!
men har inte haft tiden! men i onsdags efter skolan gick jag&maria ner till värnamodagarna i världens jäkla ööööösregn HAHA och sen sprang vi ner för typ halva klevaliden inte så jättelyckat ;) och sen så hade vi bestämt med ludde kudde så vi var medhan hela kvällen hahha han är min soulmate number 2! haha "LUDDE FRÅGA OM DOM HAR  PÅ LAGRET HAHAHHA" världens dåligaste humor, sen stack maria hem vid 7 tiden och sen stack ludde kudde också så  jag drog till antonia&amanda och kollade på modevisningen med dom hahaha så kul vi hade asså shiet vad het S.B är!! kan inte säga namnet här bli pinsamt med asså shiet lätt min drömkille number 2 för min number 1 är bääst haha eller vad säger du maria? och sen så stack jag hem till pappa var hemma vid typ 9 tror jag.
TORSDAG; skola som vanligt kanska dryg men rolig dag hade hemkunskap sista lektionen hahahah jag&linn trodde vi skulle dö?! D-U-R-K SLAAAG! AHAHAHA. sen efter skolan gick jag ner till stan själv faktiskt för skulle köpa en mascara och sen gick jag hem till pappa igen och kollade på teve  i typ två timmar -.- sen sen vid fyra tiden gick jag ner till stan igen för att träffa B...haha jaa det var ju roligt, och jag var med B...en bra stund sen så bad maria mig komma till expert så sa hejdå till min lilla B... och så träffade jag även lina på vägen och pratade med henne var nödsituation (stavning) sen stannade jag även och pratade lite med linn, och sen träffade jag maria och kajsa då HAHAH jaa harregud säger jag bara det var ingen vanlig eftermiddag men sjuktbra ändå! och sen så ringde pappa och bad mig komma hem för vi skulle åka till göteborg. och så gick jag hem och så drog vi iväg vet inte när vi kom fram men det blev ganska sent. sen somnade jag typ direkt lite senare.
FREDAG; gick upp typ kvart i åtta för vi har hållt på hela dan med festen vi ska ha imon eller aah idag blir det ju nu eftersom hon är över tolv. så vi har typ lastat all dricka och lampor och partytält och massa bort till typ fritidsgården som vi hyrt då, och sen så har vi satt upp alla partytälten hahaha som liknade typ sunes sommar för allt gick åt *elvete ett tag! jag fick en stålpinne i huvet?! hahahha, och sen så har vi flyttat massa bord och gjort igjordning heeeela långa dan, och sen nu ikväll var vi borta på fritidsgården och då kom han som ska va diskjokey eller hur man säger/skriver..och så fixade vi all ljudanläggnig och ljus och satte upp discolampor i ladan som det ska va dans och sånt i senare på kvällen..jag är så jääkla taggad för jag ska va fotograf hela dan och ta kort på alla gäster som kommer och under hela festen är lite nervös för vill göra ett bra jobb men aah tror det kommer gå bra iallafall!! haha shiet detta blir ett långt inlägg men kommer inte blogga för kommer vara full rulle idag med hahaha xd men bloggar när jag kan och får tid. ha det så himla bra hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0