du är det vackraste jag glömt

andra dagen i skolan det var kul det var ju inget seriöst idag heller för vi börjar att följa schemat imon. så vi typ pratade lite om olika grejer lånade bäcker och körde lekar, hahhaa natalias ögon! hahah så sööt hon är! och efter skolan väntade jag med linn på maria och sen gick jag&maria till sjukhuset för besfort ligger där sen typ åtta dagar tillbaka så vi hälsade på honom och va där i två timmar ungefär , den männsikan har seriösa ryck! HAHA, sen efter så gick vi och köpte cheeeeeeeeeeese doddles och gick hem hahaha sååååå långt!! sen när vi kom hem så packade maria sina badgrejer och hängde med mig&mami när vi skulle simma. det gick bra som varje tisdag! och när jag kom hem åt jag lite flingor var så jäkla hungrig höll på att dö och sen så packade jag till helgen för ska till pappa för vi ska ha fest för typ min "låtsasbror" men ser han som min rediga bror och hans tjej eller aag fru nu då för dom gifte sig i new york så dom ska typ ha en fest för oss närmaste på lördag, så är ledig från skolan på fredag bara för att vi ska till göteborg och fixa massa inför den. jag ska även va fotograf på den festen ÄR SKIT NERVÖS!!! men det kommer inte bli bra bloggande från och med idag fram till söndag ungefär, för kommer ha fult upp hela tiden fullproppade dagar men ska blogga så snart jag kan ha det bra tills dess puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0