ÄÄÄÄÄÄCKEL

idag stack jag ju som sagt till maria typ vid tolv blev det. och först så fixade vi oss lite sen drog vi till matjätten för att träffa bessi snabbt och sen så drog vi hem igen för att äta. sen drog vi ut igen för att träffa en person..men han typ dissade mig som bajs så jag typ sket i han så vi drog till typ ner till stan och gick runt och massa skit. sen drog vi till konstgräset och spenderade hela vår kväll där. hahah bästa kvällen för vi låg där och då var det typ ett gäng killar som körde fotbollslek typ. och då la vi oss och kollade på när dom körde det var as skojjjjj. för en av dom hade med son som var typ fem och han var skitgullig. han räckte ut tungan mot oss och allt typ och sen så började vi typ prata med en av dom. och sen så körde vi lite fotboll med han och han lille sötnosen! och sen kom han som dissade mig tidigare på dan, sån idiot seriöst. sen så fick alla damp för lina,damir och jeta kom så berätta vi allt så dom fick damputbrott och alla började skälla på idioten och aah..sen resten av kvällen så var det jag,maria,damir,lina,jeta,josef haha bäst. och sen drog alla hem, och ska sova hos maria tonight så vi kom hem typ vid 10 så nu ska jag tvätta av mig sminket sen ska vi kolla på film "the last song" men GODNATTTTT





D U Ä R B Ä S T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0