update 13;30

heej igår hade vi så sjukt kul. först så skulle ju våra vänner lära sig rida då. så vi gjorde igjordning våra hästar och sen red vi iväg hahaha så himla kul det var! sen så kom vi hem och då typ duschade alla för alla var svettiga till MAX, sen så åt vi god mat och jag&emma tog massa sjuka bilder men alla kommer inte upp här HAHAHHAH dödabilder. ja juste jag la ju in några stycken igår. och såg ni på bilderna att jag hade rött läppstift vad säger ni? mamma tyckte det var fint till mitt hår och när jag visade emma skrek hon SEXIGT! hahaha vet inte hur man ska ta det men aja..och sen så åt vi diamtårta som jag&mamma gjort den blev skitgod faktiskt. och sen i slutet av kvällen så spelade vi "med andra ord" asså mitt favoritspel verkligen. känner ni igen det? man typ är 2 o 2 i ett lag sen så ska man ta en lapp typ som det står ett ord eller en plats på eller nått annat och sen så ska man förklara det för sin lagkamrat fast med andra ord då man får inte säga det som står på lappen då. så om det står tex "hörnsoffa" så får jag inte säga hörn eller soffa. utan föklara det med andra ord hahaha så himla kul! för när lagkamraten inte kan får man typ lägga till lite teater HAAHAH aja jag och emma typ äger på det. för jag fick britney spears så började jag sjunga OOPS I DID'T AGAIN och det roliga var att istället för att säga britney spears så börjar hon sjunga med mig och sen skriker hon namnet alla typ dog av skratt. sen åkte dom hem och alla gick och la sig men jag låg i sången och läste istället haha var inte trött nästan ut en hel bok ungefär! låg i typ 2 timmar eller nått. aja men vet inte vad som händer idag vi får se! men BYE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0