ingen rubrik

godmorgon vaknade för typ en timma sen. och igår när jag kollade på facebook då fick jag ett meddelande frå min bror och han frågade att om jag hade tappat min mobil typ i stan. jag bah jo men hittade inte den har du den?! och sen senare svarade han att telia hade ringt till honom för mitt mobilnummer är hans gamla så det står fortfarande på honom, då hade iallafall telia ringt och sagt att det var någon tysk som lämnat in den och allmänt den som upphittad! shiet asså vilken jäkla tur jag har :o så mamma har den nu och jag får tillbax den när hon kommer hem. men ska typ städa lite på rummet eller nått idag har as ont i mina ben?! vet inte varför men hejdåååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0