time to get deep, 22;43

heeeej haha jag har så himla tråkigt!! men inte gjort mycket idag, jag städade mitt skirvbord harregud vad grejer jag hade i dom lådorna -.- men typ inte gjort mera idag så inte mer att skriva om dagen. men ååååh längtar verkligen skitmycket till imon för då  kommer emma hit SAKNAR HENNE SÅ GRYMT MYCKET! ni fattar inte denna tjejen är så otroligt bäst, men iallafall så kommer hon och hennes familj hit imon och dom ska rida HAHA lycka till säger vi till dom, men kanske updaterar imon vi får se ha det bra hejdååå


galen men världens bästa och skönaste tjej,älskar dig


älskade älskade bror. du bor i åre och vi syns inte alls ofta!
du är den som jag känner står mig närmast i vår familj, du tvingade
mig alltid att klia dig på ryggen varje morgon innan du steg upp.
du är min tryggaste punkt har alltid känt så, och så fort pappa inte var hemma
så bakade vi alltid oftast blev det pannkakor eller sockerkaka.
du betyder mer än du vet för mig. jag älskar dig



min syster är så otroligt bäst går inte förklara och hon bor i stockholm
träffas inte heller ofta. jag saknar dig hur mycket som helst
och dig kan jag verkligen prata med om allt verkligen! du är som min absoluta bästa vän
går lita på dig och jag älskar dig med hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0