hejdåå mobilen :'(

tjena bloggen.dålig update jag vet men orkar inte skriva om dagen och igår när vi va i jönköping så tar marias inlägg från hennes blogg

igår: när vi hade satt oss på tåget och väntade på att det skulle köra så kom det in väärsta psykopaten och typ kom fram till oss och började skrika och allt om att tåget skulle sprängas och allt men sen efter ett tag åkte vi iallafall och kom fram vid halv två och då gick vi runt på stan och åt donken och så men ingen av oss var på shopping humör så vi gick runt och flummade osv sen träffade vi rasmus och han hjälpte oss att hitta afroshop sen åkte han igen och då åkte vi buss till a6 och gick runt där och jag hittade lite saker men inget som jag köpte bara en kofta på hm sen iallafall när vi skulle gå in på stadium så bara hör jag någon som säger ''hälsar man inte'' och vem står där då jooo ludde som gästbloggade här ni vet så då var vi med han och hans kompis resten av tiden sen och jag hittade en skitsnygg jacka men alla tyckte att den typ var ful så jag köpte inte den:( & sen kom vi hem typ halv åtta sen sov jag hos sandra inatt
idag: vi hade ställt klockan på nio och då gick vi upp och åt frukost bestående av kaffe och sen fixade vi oss och sånt innan vi cyklade hem till mig och jag bytte om och sånt sen cyklade vi till gröndal där ludde var och hämtade honom sen cyklade vi ner till stan och sen upp igen och så kommer sandra bigass på att hon har tappat sin mobil NÅGONSTANS så halva dagen spenderade vi till att leta efter den men vi hittade den inte haha sen stack vi till hornaryd och åt pommer sen stod vi där utanför och typ dansade!? sen åkte ludde hem och då stack vi till konst i typ fem minuter sen till trälle där vi träffade saga och maja och snackade med dom en stund sen åkte vi ner till stan och satte oss i åbro och träffade narcis och damir lite sen skämde vi ut oss och sen blev vi inbjudna till en grillfest så var vi där i en halvtimma timma innan vi drog hem
hahah här har ni dagarna :D men ni får bilder imon ska försöka sova nu hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0