nya utebilder 21;48

hej igen..asså mitt inlägg här nere jag vet inte vad som hände men jag typ bröt ihop för jag kände att allt gick för snabbt och att tiden gick förbi mig och jag fick typ inte luft och det är då man verkligen förstår hur jäkla bra vänner jag har och hur dom verkligen bryr er! ÄLSKAR ER NI ÄR DOM BÄSTA. men samtidigt så finns det folk som är idioter och tänker inte sånna man trodde var sin vän skiter fullständigt i en! men men idag så var jag&mamma och simmade, vi har bestämmt oss för att gå och simma varje tisdag. det är skitbra träning för när man simmar rör man typ alla musklerna i kroppen och sen så ska jag ut och gå en dag i veckan med för jag skiter i fotbollen pallar inte HAHAHA så nu blir det nya tag. haha och sen när vi kom hem så typ var jag ute lite och sprang typ på trädgården HAHA aja :D imon tar jag&maria tåget till jönköping ååh skönt att komma bort från äckelvärnamo! så vi ska väl dit och maria ska ju "KÖPA EN JACKA" HAHAHAHA!!! men aja kanske slänger in ett inlägg innan vi åker imon!






TOG BILDER INNAN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0