SOMMAR 2010


osudden dagarna! en av dom var med lina&amra



världens bästa kväll med maria då vi var i åminne och kollade på brolle
och fick vår nya vän jens! hHAHA




tältade med maria,oliver och simon sjukaste kvällen!



värnern runt med mamma&bengt mysig resa!




falserbo lika kul som varje år!


göteborg med lina



göteborg med maria.
älskar göteborg stad!

detta var lite bilder från min sommar tack alla som gjorde den så underbar! men idag var det ju första skoldagen, nu kände jag verkligen hur jag saknat våran klass åååh älskar er ni är bäst! men det var kul idag kanske chill dag ändå. och efter skolan hämtade jag&jeffan våra nya busskort sen väntade vi på bussen i 45 minuter typ dog för ludde är så nedrans jobbig HAHA och anton så söt. och jag&jeffan hade våra samtal som alltid saknat dig gumman , och sen kom jag hem haha fick skjuss av grannen fram till huset! hahah och nu så sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem för ska hänga med henne ut i skogen och plocka lingon -.- men aja hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0