godnatt

& nu vidare till personen som faktiskt får mej att klara varje dag med ett leende på läpparna. SANDRA EKDAHL..vafan skulle jag göra utan dej du är så mycket mer för mej än va du någonsin kan föreställa dej.du finns alltid där för mej och jag hoppas att du känner att jag finns där för dej med för jag försöker verkligen..jag är ingenting utan dej det lovar jag.alla våra minnen knäcker våran humor hah som ingen annan fattar..ibland när jag är i svåra situationer tänker jag "hur skulle sandra gjort,va skulle sandra sagt" för du ger mej så mycket du är min förebild.
bara 8 dagar kvar nu fyfan va kul vi kommer ha!
jag älskar dej,då nu & föralltid. /
mariahellström


jag älskar dig honey du är bäst kommer aldrig ångra att jag träffade dig.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0