ewan mcgregor, ny drog

heej bad uppdatering men men..
igår var jag bara hemma för jag städa hela huset men jag suger på att städa så aah HAHA kan inte kalla det städning. och jag gjorde det för att tjäna pengar liksom..och sen resten av dan låg jag typ bara i soffan och dog :D hahah och sen så började jag smsa med adis och sen så skulle jag berätta lite grejer som hänt när han varit borta så han ringde mig och det slutade med att vi låg och pratade i 6 timmar! 6 TIMMAR!!!! hallå vi la på 04:56 idag på morgonen?! helt sjukt så jag vaknade nu vid ett. men men..idag ska jag baka blåbärsmuffins tror jag och sen dra in till stan och träffa adis fast inget är bestämt än. men hejdååååå

ewan mcgregor - your song

en låt från "moulin rouge" asså han ger mig gåshud lyssna på hans sångröst! GAAAH drogar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0