bästa dagen på länge

världens bästa dag! gick upp kvart över 8 idag, för pappa&susanne skulle till västervik och då skulle dom släppa av mig i jönköping där mama&bengt hämtade upp mig så gick vi lite på A6 och sånt, shoppade lite men det får ni se imon :) och sen kom vi hem då fick jag DAMP för samma helg som jag ska på bröllopfest i göteborg då är det värnamodagarna!!! och förra året var vi i stockholm på värnamodagarna!! så jag typ lipade i en halvtimma för var trött,orkade inte och var typ arg. haha sen duschade jag och sen drog jag till maria saknat my niggah hur mycket som helst! och då fixade jag mig lite sen drog vi ut typ cyklade runt och hela kvällen har det varit damp/skratt/minnen. vi träffade på 2 skitsöta små killar som var typ 8 år haha sjuktstörda var dom!! och sen stod vi i mål när agon&labb bombade massa bollar fick en as hård på foten och i huvet...lyckat...men ska sova nu hejdåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0