you are my sunshine

tjabba!
har inte varit duktig på att blogga i helgen men jag har verkligen haft fullt upp! har inte alls sovit mycket i helgen för i fredag var det sigges som ni alla vet och det var skitkul och vi somnade typ halv tre och gick upp tidigt i lördags för maria hade fotboll sen drog vi te stan och var på marknaden som var bäst haha (a) sen så sov jag hos maria och vi somnade typ 2 eller nått sen så hade maria match i söndags och dom vann med 4-0 wihuuu. och eftersom simhallen öppnade i söndags med så åkte vi dit typ vid två och badade till sju :o helt sjukt så jag var hemma typ åtta halv nio och somnade vid halv tolv!! sen igår var det skola och sen efter musikal till halv nio för imon är det föreställning på gröndal TAGGAD :) så jag har fult upp nu får panik så idag ska jag vila ut mej lite..men vi hörs imon pusssssssss.
önska mej lycka till på föreställningen ;)

här får ni lite fula cambilder :D





BAAAAAAAAAAJS hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0