me likes you..

SA DU STEEEEN?
HAHAH lite efter är vi men vi är fortfrande bäst!
okej ingen fattar men aja haha. typ varit vaken i en halvtimma eller nått sånt. kollade på "the proposal" igår med min bror tobias HAHA klockren film hans mormor i den filmen är ju bäst. men igår fick jag reda på att imon åker jag pappa och susanne upp till åre! och äntligen får jag träffa min bror gud vad jag saknar honom. och sen får jag träffa alfred och lilla nyfödda nina och självklart min brors tjej josabeth ska bli kul att träffa igen! gud längtar verkligen. så idag ska jag typ bara packa men that's the life. och ikväll åker kanske jag och pappa till göteborg för susanne bor ju där så vi kanske åker därifrån imon på morgonen (TIDIGT) eller så kommer susanne till värnamo ikväll och då åker jag till pappa ikväll och sover där. en vi kommer åka jättetidigt imon för det är skitlångt till åre och vi ska åka bil. men jag kommer hem på söndag och bry er inte om min uppdatering under domma dagarna. för den kommer inte alls bli bra. för kommer inte sitta vid datan ett skit. ska försöka uppdatera lite. men nu ska jag äta frukost byebye!

vad ska ni hitta på idag då ? ♥


bästa med justin bieber.

baby

one less lonely girl

one time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0