jag lever haha

hej jag orkade inte blogga igår eller jag hann inte rättare sagt! men först när jag kom hem vid typ halv två så var jag skiiitstressad för marias mamma kom åch hämtade mej vid två sen drog vi hem te maria och maria fixade grejer sen åkte vi till lina vid tre och där så typ fixade vi oss massa sen kom amanda sen amra och sist jeta såklart. sen så typ kämpade alla med lödögonfransar och massa shiet och sen tog vi lite bilder och sen åkte te bussen. i bussen dit var det kul för alla vi som satt längstbak var nog mest taggade (a) sen ine på sigges först var det skitlamt men sen J*VLAR vad vi dansade hela kvällen typ det var en grymt lyckad och rolig kväll haha!!! tack till absolut ALLA älskar er.

old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0