en vecka sen!

mitt första inlägg sen en vecka tebax!!
det var verkligen längesen..
men iallfall allt var bra i åre fast pappa blev akutsjuk och ambulansen kom men han behövde inte hänga med men det var typ katastrof den fredag kvällen alla grät och massa..men aja. och i måndags blev jag sjuk för jag jag spydde var hemma i tisdags. kom te skolan i onsdags och sen var jag ute med amra på kvällen det var skitkul!! och igår skolan och sen var jag ute och spelade fotbolls med massa människor det var grymt kul speciellt lina och maria för båda hade dampanfall. men aah och idag skolan och vid fyra drar jag te maria för vi ska te lina sen ska vi handla korv och marschmellows STAVNING haha..för ikväll ska jag,maria,lina,amra,simon,adam och aton grilla i osudden kommer bli riktigt kul ikväll!! men kanske bloggar när jag kommer hem annars imon när jag vaknat! puss ha en bra fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0