update från åre!

HEJ!
igår så kom vi upp hit ungefär vid fyra tiden på eftermiddan så det blev inte så sent sen så fick alfred alla sina presenter av oss och han blev jätteglad! och sen så åt vi på kvällen sen satt vi uppe och pratade och sen så gick jag typ och la med vid 21:30 tiden. och sen idag så väkte alfred mej vid fem över sju! HAHA så söt. och då hade han och min bror henrik bakat bröd det luktade gott i hela huset. sen så busade jag och alfred typ hela morgonen och just nu är alfred på dagis och jag har myst med lilla nina i typ en timma. hon är så hiiiiiimla gullig..bebisar är det mysigaste!! men idag så vet jag inte vad som händer inget speciellt alfred kommer nog hem snart från dagiset tror jag så då ska han äta och sen busa med mej eller sova (a) haha men vi hörs kanske imon ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0