update 23:09

igår kväll så åkte jag till pappa efter att jag packat och allt. och idag var jag i skolan som vanligt men vi slutade vid 2 istället för halv 3 men jag har ingen anning varför. idag är det ju första april så vi har typ vridit fram klockor och sen har alla typ sagt "OMG SHIET DU HAR VÄRSTA MENSFLÄCKEN" eller "OMG SHIET DU HAR VÄRSTA FLÄCKEN PÅ DIN SKO" så idag hade man visst många fläckar ;) men idag efter skolan gick jag hem väntade på att pappa skulle komma hem så vi skulle åka sen har jag suttit i bilen typ helan dan och sen när vi kom upp hit till gbb så åt vi och sånt sen kollade jag på tv och kollade på filmen "girls just wanna have fun" den var skitbra haha lite rolig. vi hörs imon hejdååååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0