smokinghotness..

TODAY ;
vatt i skolan den var skitkul för vi typ jobbar lite på en pjäs till engelskan haha den är såå klockren. efter skolan väntade på maria haha på skolgården så blev jag nästan överkörd av valerian lyckat ;) sen så dampade han lite sen stack vi ner till stan köpte en mascara och lösögonfransar tills imon. sen träffade vi på massa folk gick och fikade med lina sen hämtade bengan bong AHHAHA mej&maria vid halv sju och nu har jag städat mitt rum liiiite grann (a) och ska snart fixa massa grejer till imon för då smäller det mohahaha...men imon efter skolan vet inte om jag hinner sitta vid datan kanske kan skriva ett inlägg snabbt för kommer typ hem vid ett och marias mamma ska hämta mej två :o harregud bråttom. men vi hörs imon på nått sett pusssssss

smokinghotness!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0