tisdag 3 maj 18;34

hejjjjj!! idag är det tisdag och va inte i skolan idag för vi va på typ nått industrimuseum i Gnosjö och det va fan utomhus och va skitkallt! så vi tog till med alla möjliga knep för att bli varma hahaha! och han som va med våran grupp typ "ledaren" va världens bonde och snackade värsta småländskan hahaha sjukroligt! men så va bussen hemma vid elva tiden. och då gick jag hem till mormor&morfar och va där tills jag hade gitarr och den gick bra idag, har bästa låten tills läxa nästa vecka! sen efter det så hade jag sång och den gick sådär idag måste jag säga inte hel nöjd..sen så åkte jag hem och nu sitter jag här och käkar kex haha! ska spela lite gitarr nu tänkte jag..för måste ju öva öva öva till vårrocken, uusch blir nervös bara jag tänker på det! men hoppas eran dag varit bra! hejdåååå puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0