konfaläger here we come

hallå där! nu sitter jag här och har duschat och packat det sista! ska göra äta mat och sen fixa mig. sen åker vi!! är inte alls fint väder men kommer ändå bli kul tror jag. har med mig massa godis haha så antar att det kommer lösa sig bra ahhaha! men skolan idag va bra. vi kollade ju på musikalen vem var'e som vaska?! och den va bra. det va några elever på figy som satte upp den. och jag blev förvånad över att dom sjöng så som dom gjorde trodde inte det om dom som va med, skitbra! sen har resten av dagen varit riktigt chill har bara haft 2 lektioner typ! och hanna&emma C lärde mig bosniska idag på hemkunskapen haha skitkul språk seriöst hahaha kan räkna till 10!! men nu måste jag skynda lite! ha en skitbra helg nu allihopa och ta hand om er! puss&kram
GÅSHUD SAMT TÅRAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0