craaaazy night!


igår va det ju sista praodagen på City Gross lite sorligt faktiskt! men hade varit så duktig enligt dom så blev bjuden på lunch och massa snälla som dom är! och direkt efter jobbet drog jag till Lina och där va Ronja och vi började fixa oss och sen kom Amra och Jeta oxå. men riktigt lyckad kväll i alla fall och ett stort jävla TACK till alla som gjorde den så sjuktbra! va helt döda när vi kom hem. så nu är jag hemma för sov hos Lina inatt. har varit och tagit min sista gardasil spruta skönt att ha det gjort nu. men ska sätta mig lite med gitarren nu och ikväll ser det ut som om det blir dansföreställningar och antagligen eurovision hemma hos Ronja! men ha det bra hejjdååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0