born this way

tjeeenamoss! igår kväll kom ju hanna hit (och för du som kommenterade och undrade vem hanna, så va det hanna ohlsson) men vi hade verkligen ett jättemysig filmkväll. hahaha vi låg och pratade om typ killar och sånt hahha så sa jag att det va snyggt med en grej och höll i en hammare HAHA och hanna kissade typ på sig hahahahha så så sjuktkul! vi kollade på valentines day och the collector. älskar båda dom filmerna! sen så låg vi och pratade till typ fyra och sen gick vi upp vid åtta tiden idag för skulle på gudstjänst och den gick faktiskt ovanligt fort idag. sen kom mormor&morfar och hämtade mig så åkte vi hem till oss för dom skulle till oss för att fira min bror. så nu har alla gäster åkt hem typ och jag ska ut och gå snart har jag planerat för det är såååå sjuktnice väder ute idag igen. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0