PRAO!

hejj igår va det ingen bloggning som vanligt på måndagar! men praoen gick skitbra och så jäkla roligt jag och lina dog av skratt helt seriöst dom barnen som är på den skolan nu har inte alla hästar hemma hahahaha. sen så hade jag ju musikal och det gick riktigt bra! vi har föreställningarna på fredag&lördag denna veckan jag kommer fan skita ner mig är så sjuktnervös så mycket att det inte ens är roligt..men jag känner att allt börjar sätta sig nu! och idag tisdag så va det lika kul på skolan där vi praoar! haha det är en kille i trean som är så HIMLA SÖT man vill verkligen bara käka upp ungen är totalkär haha!! sen så hade jag gitarr och det gick bra fick en rolig läxa så ska öva öva öva på den. sen hade jag inställd sång så köpte bruna tights till föreställningen! men nu ska jag sitta och dunka skön musik och bara chilla jääääääärnet kanske sätta på en film eller nått...PUSS!
fin teckning man kom hem med från praon i måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0