tack för igår!

hejjj! igår så va jag ju hos amra sjuktrolig kväll men underbara tjejer. vi åt mycket god mat och tårta. sen lekte vi en lek som heter sista minuten HAHAHA typ hjärtattack! sen så körde vi en annan musik lek och sen så satt vi och spelade gitarr och sjöng och pratade lite jättemysigt. tack alla för kvällen och grattis till världens bästavän som fyller 15 idag älskar dig! sen så drog alla vid tio och jag va kvar för skulle och sova där. och idag på morgonen så vaknade vi runt 10 tiden käkade frukost och sen fulade oss som vanligt. sen drog jag hem och har pluggat och städat och lite sånt sen dess. och nu ska jag kolla klart på charlie st. cloud sjuktfin film! men här får ni bilder från igår pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0