BYEBYE and HELLO GÖTET!

godmorgon mamma väkte mig vid åtta tiden. så åt vi frukost och sen gjorde vi grönsaksspett till picniken vi alltid har på vägen upp till göteborg! så nu har jag packat färdigt och jag sitter och funderar om jag kommer kunna stänga väskan hahaha tänk sen när vi gått på stan i två dagar med harregud! men jag har ett stort problem! jag hittar inte min pappas kamera och han behöver den nu helgen för han skulle någonstans och egentligen skulle han ha det förra helgen men glömde det. OOH SHIET! ni anar inte vad som hände precis. jag kollade under sängen en gång till nu precis före denna menningen och längst bort ligger pappas kamera!! snacka om glädje!! men nu ska jag&mamma in till stan för att fixa det sista och lämna pappas kamera sen ska jag duscha och göra oss iordning sen går bussen med hela gänget full proppat i. är sååå taggad ser fram emot detta! hörs på söndag/måndag PUSS&KRAM HA DET BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0