mina dagar + gårdagens köp!

bloggade inte igår för va upptagen hela tiden! skolan va sketachill igår för vi va bara 9 stycken i klassen resten va typ borta och sjuka! så sen när vi hade lunch gick alla till honaryd och käkade pizza skitmysigt, tack tjejer ni är bäst! sen efter skolan gick jag och mamma till stan och shoppade! hittade lite grejer som jag är skitglad över och som jag tycker är snygga och allt. sen så gick jag hem till pappa och vi åkte och åt pizza HAHA vilket fett jag är som äter pizza till både lunch&kvällsmat. men pappa hade planerat att vi skulle äta pizza och det visste jag inte så jag skulle bara känna mig dum och jag sa nej. men det va gott i alla fall heheh! sen så åkte vi hem och hjälpte till att dammsuga lägenheten sen somnade vi. och idag så är det torsdag och skolan idag har varit ganska lugn. är inte så trött som jag brukar så aah skönt faktiskt! men vi hade inställd drama så jag evelina och linn stannade kvar och sjäng och spelade gitarr. och vi hängde kvar med amra,amanda och en vikarie på skolan vid namn samuel! haha och han skulle lära amra att smasha eller hur man stavar det..i pingis HAHAHA och det gick ju sådär för amra! men så spelade vi lite pingis och spelade och fulade oss som vanligt. sen drog jag&evelina ner till konfan och då så ska jag&evelina typ göra en låt om jesus uppståndelse haha låter skitfult jag vet men det blev faktiskt riktigt riktigt bra fan va grymma vi är!!! så nu är jag hemma och ska typ ta det lugnt nu. ska duscha med! men dag 16&17 kommer snart. pussssss!

svart kavaj med skitsnygg skärning
trend house 399,95 :-


svart tajta jeans med hög midja med en guldkedja där bak
trend house 299,95 :-

vit tröja med marinblå ränder med fickor och ljusbruna lappar på armbågarna.
lindex 299:- (inte säker på priset, men har för mig att det va så)

mörkblå chinos med ljusbrunt flätat skärp till
lindex 299:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0