dag 16 & 17!

Dag 16 – Innehållet i min väska.

ett pennfack, min kalender ,mitt block som jag har med mig överallt!
en penna, ett tomt tuggimmi paket, en tofs, 4 nagellack, amras mammas handskar HAHA,
en mobilladdare, necesär med viktiga grejer som alltid behövs, ett kvitto,
en lapp som man får i sporthallen när man ska bada, USB till mobilen och min
biljett från sigges förra gången hahaha!
här får ni lite närbilder.




och på den sista bilden här över så är det dom 6 grejer som alltid
ligger i min väska i den lilla necesären som är viktig!

Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
jag vet exakt vem! Cimon Lundberg! så sjuktgrym kille och han har verkligen perfekt utseende och allt det där. men jag skulle vilja byta liv med han för en dag för han är ju stencool och jag skulle vilja kunna läsa hans tankar. tror det skulle va ganska intressant för när man läser hans inlägg på hans blogg (http://www.tv6.se/cimon) så skriver han verkligen helt sjukt bra och man vill typ inte sluta läsa. och han är liksom speciell på sitt egna sätt. sen har han ju även jättebra klädsmak och klär sig alltid lika snyggt så hans gaderob för en kille är outstanding!! sen tycker jag att han lyckats ganska bra här i livet. har gott om pengar och det är ju en sån grej som ingen tackar nej till haha så aah. han är helt klart den personen jag skulle kunna tänka mig att va för en dag!

sen ska jag bara lägga till en grej! att imon så åker jag till götet, för en gång varje år så är det göteborgs horse show och vi har hållt på att åka dit ungefär 6 år nu eller nått sånt. vi åker alltid massa familjer och är värsta gänget. grymt kul! och det är nu i helgen så kommer inte bli någon uppdatering här på bloggen under helgen kanske om amra gästbloggar ska kolla med henne. men vi får se! antar att jag slänger in ett inlägg imon på morgonen medans jag packar. HA DET BÄST PUSS&KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0