nu är du bra, nu har du kraft.

hej igår så drog jag in till stan nån gång efter 1 tiden. så va vi hos amra en halvtimma eller nått sen gick vi och mötte narcis hahah "gillar du varma kukar?" HAHAHA! och så skulle vi kolla på någon match i sporthallen och jag vet inte ens vad det var för match jag typ bara hänkade på. och då är mina 2 små vänner så smarta att vi kommer 2 timmar efter hela cupen va slut smart! sen så skulle jag kolla min facebook på narcis telefon och sen så slutade med att han va inne på den och facerapade mig och höll på! och sen så kom jag hem och orkade inte sitta vid datan så blev ingen update och alltså ingen dag 10. men det får ni sen och dag 11 såklart ;) men idag så vaknade jag och det första jag gjorde va att gå ut och gå! skitskönt. sen åt jag och nu ska jag städa mitt rum fyfan va skabbigt det är just nu får paniiiik så hejdåååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0