tjabba tjena hallå!

heeeeejj alla cutiepie's. idag så vaknade jag mellan 9-10 tiden. så åt jag frukost sen duschade sen drog jag&mormor till stan. har gjort 3 bra köp idag! men har varit sjukt mysigt hos mormor&morfar de 3 dagarna jag vatt där.  älskar dom så mycket. och jag&mormor va och fikade lite och kollade i olika affärer hon är verkligen som en bästavän! sen så gick vi hem och satt och kollade olika outfits till våren/sommaren i veckorevyn. och sen kom mamma&bengt och hämtade mig så nu har vi precis kommit hem. så nu ska jag städa rummet och packa upp sen äta och fixa alla grejer tills ikväll. sen blir det att dra till hanna och sova där. känner på mig att kvällen kommer bli lyckad med mycket skratt och känns som om det kommer bli en hel del deeptalk! men vi ska göra tacos och kolla filmer och melodifestivalen och ha en riktig tjejkväll. måste bara få tag i lina med haha lyckatill..men just nu är jag såååå himla taggad inför sommaren för har fått världens underbaraste och bästa nyhet ever som komma hända i sommar!!!!! och jag är på skitbra humör nu. dag 5 kommer senare.. HEJDÅÅÅÅ PUSS&KRAM!
två armband på rea 50:- vero moda
solglas ögon 79,50:- lindex
sjuktskön ljusgrå tröja med mörkbruna armbågslappar 199:- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0