runaway baby, before i put my spell on you

heejj bloggade ju som vanligt igår för det va ju måndag! men skolan va kul som vanligt. och efter skolan så träffade jag även ebba som jag inte sett på typ ett år om inte mer heelt sjukt att vi inte har setts så blev skitglad över att se henne igen!! musikalen gick SKETABRA är så sjukt taggad inför föreställningarna för kommer bli skitgrymt denna gången och jag ska ha en svärdfight med rikard (kapten krok) såååå kul och sen massa annat! somnade typ direkt när jag kom hem haha men men så är det..och idag så va skolan äkta chillmode. amra bjöd mig på middag hemma hos henne efter skolan innan jag skulle till gitarren, pommes som ser ut som dalmatiner är ju alltid gott eller va säger du amra? hahahaha! sen så efter det så körde mamma ner mig till gitarren och det gick bra fick "jag vill ha en egen måne" älskar verkligen den låten. och sen efter det så hade jag sång och det gick också bra! så nu är jag hemma och ska öva lite på sången,gitarren och engelskan! sååå hejdå!
p.s dag 14&15 kommer i ett annat inlägg snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0